Mengantuknyeee...

Friday, March 26, 2010

Hayyaaaa.....mengantuknyeee....camna tak ngantuk semalam tak tido.Test jap...nak cube tukar color tulisan..Ntah buat apa ntah semalam tak tido.Asalnye duduk picit2 photoshop,aik tengok jam dah jam 2 pg...fikir punye pikir tak yah tido.,sebab pagi sebelumnye dah terlewat bangun,,kelam-kabut siapkan anak2...pas tu anak gadis saya tu leh nangis lak...tension gak,dah lah lewat, kene pulak pujuk supaya jangan nangis...puncenye takut mualim marah lambat gi sekolah...macam2 ragam anak...hero dua org tu tiap2 pagi kene dukung dalam keadaan mata pejam ke bilik air....wah2 ingat umminye ni atlet angkat berat...dahlah kurus kering umminye ni.Pas tu tiap2 ari balik dari sekolah kene bagi upah,jadinye leh kata tiap2 ari lepas amik anak2 dari sekolah pegi kedai...kalu saya ada mesin cetak duitkan senang....

Haaaa  sambung balik kisah fotoshop tu,,,mak oi punyelah susah nak buatnye...tapi aku yakin boleh,,"Malaysia boleh".Ni nanti ada masa nak serang mai sekali lagi,,,sian Mai duk layan kebenokan saya ni...sabo Mai....

Cite pasal bangun lewat tak abih lagi ni...kisahnye pas dah siapkan anak2 seme ke sekolah,saya antarlah kakak dulu,pasal dia dah lambat...sekolah dari umah 15 minit,pegi balik 1/2 jam.Nasib baik kakak dah tenang bile sampai sekolah.Pas antar kakak saya balik umahlah,sampai2 umah tengok 2 hero telentang depan tv....aik cam tak nak gi sekolah jea...betul anak2 dua org ni tak nak gi sekolah,pasal apa...rupa-rupanye anak2 dah agak bapaknye cuti.

Jadinye itu jelah nak cite,,kalu anak-anak tahu bapaknye cuti memang mereka pun nak CUTI...walaaa..best gak main tukar2 colour ni yea....Dan jugak,bile bapaknye cuti umminye pun dikerahkan untuk cuti...walaupun dalam hati eiiiee...habis tergendala keje...


 

0 comments: